Disseny de Sistemes de Supervisió
5è
curs d’Informàtica 98/99
Josep Lluís
de la Rosa
![]() ![]() |
Ajudants: |
Equips participants:
Treball: (1)
Fuzzy
1. Implementació algorísmica orientada a objectes.
Qualificació: Entregat.
Treball: (5)
Genètics
1. Aprententatge off-line.
Qualificació:
Treball: (4)
Neuronal
2. Aprenentatge on-line
Qualificació:
Treball: (3)
Neuronal
1. Aprenentatge off-line.
Qualificació:
Treball: (8)
Sistema
expert JESS 2. Implementació amb dispar de regla mitjançant
lògica difusa.
Qualificació:
Treball: (9)
Agent
+ consensus 1. Normal.
Qualificació:
Treball: (6)
Genètics
2. Aprenentatge on-line.
Qualificació:
Treball: (10)
Agent
+ consensus 2. Implementació adaptativa.
Qualificació:
Treball: (9)
Agent
+ consensus 1. Normal.
Qualificació:
Treball:
(2) Fuzzy 2. Implementació neuronal? O bé
ALTRES
LÍMITS
Qualificació:
S’assignaran aquestes tècniques fins a 10 equips. Lo normal serà qu’es triin les tècnicques enumerades de l’1 al 10 perquè són els continguts explicats al curs (fuzzy, neuronal, genètics, sistemes experts i agents amb consensus). Pero noteu que l’aplicació dels temes parells (2, 4, 6, 8 i 10) així com els considerats com a altres límits (11-14) implicarà una aspiració a conseguir la màxima nota.La qualificació entre els 4 equips primers de la competició regular implicarà 0.25 punts més. La qualificació al primer lloc implica 0.25 punts més. En la competició lliure, qui guanyi rebrà 0.25 punts addicionals.
Treballarem sobre l’equip bàsic del class JavaSoccer.teams.BrianTeam
Notem qu’a més a més podeu presentar un equip dissenyat per voltros sense cap restricció.
Tot això ho discutirem a la classe de dimarts 1 de desembre de 1998.
Molts ànims a tothom.en peplluis
Xoc-geriments
Per conseguir nota: conseguir una
bona implementació de la mecànica fuzzy en JAVA.
Per conseguir nota: entrenar el
fer centres entre jugadors d’atac.
Per conseguir nota: entrenar el fer centres entre jugadors d’atac.
Per conseguir nota fer centres entre jugadors d’atac i jugades elaborades.
Per conseguir nota: no haver d’emprar
un control centralitzat perque no hi hagi una acumulació de jugadors
per a cada jugada.
Per conseguir encara més
nota: representar la intencionalitat dels altres jugadors per esvortar
les seves intencions.
Per conseguir encara més nota: representar la intencionalitat
dels altres jugadors per esvortar les seves intencions.
Per conseguir encara més nota: fer dos centres consecutius entre jugadors (teva – meva –teva - meva).
Per conseguir encara més nota: generar un comentari en llenguatge natural a partir dels índexos de rendiment proposats.