Disseny de Sistemes de Supervisió


5è curs d’Informàtica 98/99
Josep Lluís de la Rosa


 
      Ajudants

           Bianca INNOCENTI

           Josep Maria CREGO


 

Equips participants:

Treballs possibles sobre la decisió dels futbolistes:
S’assignaran aquestes tècniques fins a 10 equips. Lo normal serà qu’es triin les tècnicques enumerades de l’1 al 10 perquè són els continguts explicats al curs (fuzzy, neuronal, genètics, sistemes experts i agents amb consensus). Pero noteu que l’aplicació dels temes parells (2, 4, 6, 8 i 10) així com els considerats com a altres límits (11-14) implicarà una aspiració a conseguir la màxima nota.

La qualificació entre els 4 equips primers de la competició regular implicarà 0.25 punts més. La qualificació al primer lloc implica 0.25 punts més. En la competició lliure, qui guanyi rebrà 0.25 punts addicionals.

Treballarem sobre l’equip bàsic del class JavaSoccer.teams.BrianTeam
Notem qu’a més a més podeu presentar un equip dissenyat per voltros sense cap restricció.
Tot això ho discutirem a la classe de dimarts 1 de desembre de 1998.
Molts ànims a tothom.

en peplluis

Xoc-geriments

Per conseguir encara més nota: fer dos centres consecutius entre jugadors (teva – meva –teva - meva).