![]() |
Xocgeriments Bibliografia Professors Equips Anunci competició |
![]() |
Atenció: és recomanable que tots useu la mateixa versió de Java (1.3).
Forma d’implementar el fuzzy:
- Anàlisi i disseny. fer-los en MATLAB.
- Creeu les funcions de pertenyença com a mètodes de classes on hi heu definit els conjunts difusos, creeu funcions de combinació de valors i certeses de regla a l’estil de Sugeno (puntuals) on els valors de sortida numèric es ponderen amb les certeses, i les certeses se lis aplica OR per fer la desfuzzyficació
- Per conseguir nota: conseguir una bona implementació de la mecànica fuzzy en JAVA.
Forma d’implementar el neural:
- Anàlisi i disseny: fer-los en MATLAB o en el Javasoccer, mitjançant les classes java de neural.
- Implementació amb les classes java de neural, un cop entrenades.
- Per conseguir nota: entrenar el fer centres entre jugadors d’atac.
Forma d’implementar el genètics:
- Anàlisi i disseny: fer-los en MATLAB o en el Javasoccer, mitjançant les classes java de genètics. Exemple: articles "Evolving Team Darwing United", pp.317-323, RoboCup ’98. Cada jugador té una colònia de possibles accions a fer codificades de forma genètica que va avaluant a mida que juga i que per tant va adaptant. Al principi no en sap gaire de jugar per finalment aprendre a jugar convenientment.
- Implementació amb les classes java de genètics, un cop entrenades.
- Per conseguir nota: entrenar el fer centres entre jugadors d’atac.
![]() Josep Lluís de la ROSA |
![]() Beatriz LÓPEZ |
![]() Miquel MONTANER |
![]() Bianca INNOCENTI |
![]() David Erra |
![]() Daniel Prados |
![]() Xavier Pinsach |
![]() Marc Garcia |
|
![]() Jordi Aubanell |
Treball: Raonament
basat en casos
Qualificació:
![]() Àngel Rigau |
![]() Jordi Pagés |
Treball: Xarxes
neurals. Aprenentatge off-line.
Qualificació:
![]() Josep Comas |
![]() Carles Massallé |
Treball: Agents
amb comunicació
Qualificació:
![]() Carles Bosch |
|
Treball: Genètics:
Aprenentatge off-line.
Qualificació: