DISSENY DE SISTEMES DE SUPERVISIÓ


Treball de curs:
Emulació de competició de futbol.
Treballs possibles
Xocgeriments
Bibliografia
Professors
Equips
Anunci competició


Treballs possibles: Control de la posició del jugador i la pilota: en les pràctiques del curs d'Intel·ligència Artificial (4rt) trobareu un exemple de jugador (jugador1w.zip) en el que està implementada una funció (en Lisp) per controlar el jugador (mireu "sistema actuador"). Aquesta funció us pot servir de model per fer la implementació en Java del control del vostre jugador. També  podeu mirar el jugador BrianTeam que proporciona JavaSoccer.

Atenció: és recomanable que tots useu la mateixa versió de Java (1.3).


Xoc-geriments:
  • Forma d’implementar el fuzzy:
  • Forma d’implementar el neural:
  • Forma d’implementar el genètics:

  • Bibliografia:

    Professors col.laboradors:
     
     

    Josep Lluís de la ROSA

    Beatriz LÓPEZ

    Miquel MONTANER

    Bianca INNOCENTI


    Equips participants:

    David Erra

    Daniel Prados